in new york

Hej på er!
Idag eller igår eftersom klockan är efter tolv har vi vart i NYC hela dagen! Ont i fötterna? ja! Klockan är rätt mycket och jag ska upp sex imorgon så jag måste gå och lägga mig nu. Internet har krånglat ända sen vi kom tillbaka till hotellet därför uppdateringen har vart dålig. Ni får veta mer imorgon för nu måste jag sova, Godnatt! :)


slänger in en bild från idag

Det var några som stod med skyltar textat med "free hugs" på, jag drog med philip för att få en bild på oss när vi stod med hon som höll den och när jag kramat om henne frågade hon om jag kunde hålla i den. Okej, visst tänkte jag. Så sprang hon iväg och garvade och där fick jag stå med skylten. Folk kom fram och kramades och tog kort med mig haha, rätt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0