I told you baby

Skola idag igen. Blev klar med mina 6 homework igår, usch jobbigt. Lesli fick läsa för mig för att jag inte förstod engelska litteraturen. Idag fick vi en ny läxa i engelska litteraturen, 15 sidor och sen svara på frågor.. Jag kände direkt efter jag hade läst första sidan att jag inte skulle fixa det så jag pratade med mr gundersen och frågade om det var okej om jag läste berättelsen efter istället, och det var okej. Phju! Den är bara tre sidor haha.

Bytte även ett ämne idag, journalistik kände att det är alldeles för mycket läsning för mig nu i början så jag bytte det till study hall. För er som inte vet vad study hall är så är det när man gör sina läxor eller pluggar på något ämne under en timme.


Volleyball matchen igår gick kanon! Vi vann! Jag fick även en present igår, en volleyball dress. Pink panthers, söt va?

Kommentarer
Postat av: lina

Snyggt Lina, det är bra att du kämpar på. Snart flyter språket. Promise!!!! Puss Mammma

2010-09-15 @ 11:12:46
URL: http://linagustafssons.blogg.se/
Postat av: wian

hoppas allt fungerar bra där borta, du är riktigt modig som vågar ge dig iväg på nåt sånt här :D

saknar dig vännen ! Puss <3

2010-09-15 @ 18:33:24
URL: http://fulthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0