game

Tillbaks! Det blir dålig uppdatering här pga att alex har haft volleyboll matcher i veckan och vi har inte vart hemma förns vid halv tio. Idag har jag klarat en vecka på high school! Det har varit både kul och tråkigt, allting är så himla annorlunda ingenting är som hemma, vissa saker är positiva och vissa negativa. Det har även varit hur jobbigt som helst med att lämna alla, jag trodde inte alls att jag skulle reagera såhär kraftigt.

Men idag pratade jag med mamma och hon stöttar mig till 1000 %, gud vad jag älskar dig mamma! Hon får allt att låta så enkelt och hon tror på mig så jag ska bevisa att jag klarar det här, jag är ju trots allt envis och har vart sen jag var liten. Det kommer inte bli lätt i början men jag ska banne mig klara det.
Har precis kommit ut ur duschen och satt på mig kläder, ska sminka mig och föna håret sen gå ner och ta något att äta. Ikväll blir det fotboll, GO PANTHERS!
Nästan hela skolan har haft på sig dessa tröjor idag, jag fick låna en av Kiera som jag ska ha på mig på matchen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0