can you feel the

Idag har jag pluggat, herregud vad jobbigt. Men lesli (min värdmamma) kom in och kramade om mig och sa att jag var jättemodig som kom till ett nytt land med ett annat språk och att jag inte skulle vara frustrerad och att hon skulle prata med lärarna. Jag och Lesli har även vart förbi deras grannar, dom har åsnor och hästar. Jättesöta! Tyvärr togs det inga bilder.

Just nu sitter jag och har pluggat i ca 1 timme, ska gå ner och hämta något att äta, skypa med älskade pojkvännen och plugga lite till! Ikväll är det volleyboll match i våran skola som vi ska åka ner på, alex spelar ju. Men nu måste jag gå, kram!

tänkte svara på en fråga som kom in igår också,
svara gärna, hur har du råd med allt? har du tagit ett lån eller sökt stipendium eller är du bara allmönt rik?


haha, nej jag är inte allmänt rik. Vi tog ett lån men man kan söka stipendium också, dock gjorde inte jag det.

Kommentarer
Postat av: Thea

HEEEJ Lina, nu är du i usa och allt :O!

Du jag har en fråga, hur är det att skaffa kompisar där? Har du hittat några bra att vara med? :D

2010-09-14 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0