And the sun was wondering if it should stay away for a day 'til the feeling went away

Godmorgon!
Usch det är hemskt att gå upp tidigt, förut gick jag alltid upp sex innan skolan började och gjorde mina läxor. Nu skulle göra nästan vad som helst för att sova några få minuter till på mornarna.

Idag ska jag hinna med en rad saker. mamma och jag ska hem till morfar och fika, han är 84 år och jag vet inte om det är sista gången jag säger hejdå. Det är hemskt. Sen ska jag ner på stan säga hejdå till wian, träffa bettan och handla några saker som jag måste ha med mig när jag åker. Vid fyra ska jag fika med massa tjejkompisar, och säga hejdå.


Sen vid 6 måste jag försöka få tag på skjuts så jag kan åka ut till ängsö och säga hejdå till min pappa. Sen vid 9 kommer louise med tåget för att säga hejdå och sen ska jag packa klart allt och umgås med lucas, mamma och min lillebror resten av kvällen/natten.


I hate goodbyes :(


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: Washington blev det :)



kommer bli så jobbigt att säga hej då till alla!

2010-09-02 @ 12:52:28
URL: http://johannians.blogg.se/
Postat av: bettan

Du kommer få det bäst nu! så ses vi snart igen :D <3

2010-09-03 @ 09:28:29
URL: http://hheide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0