chainsaw massacre

I ♥ LIVING IN AMERICA

pictures from today










Så, Jenn hämtade upp mig tjugo över tio imorse och vi åkte hem till henne innan vi åkte till Kathio där vi skulle rida. Har aldrig mött en människa som har så många djur. Hon hade 1 fisk, 4 katter, 4 hundar, höns, 3 getter, 9 hästar och en åsna. Haha! Vi red en trail som var 6 miles som tog ca 2 timmar och en annan trail som tog 15 minuter. Åh min rumpa gör ont nu efteråt.. Förresten ser ni att jag har cowboy boots på mig?

Jenn skjutsade hem mig vid sex och halv sju åkte jag, alex, kierra, kiera, maggie, kari, leah, ryan, mark och några andra till St Cloud för att gå på Terror 34 (tror det hette så). Det är som ett spökhus, och var sjukt roligt! Fyfan vad rädda alla vart när vi kom dit. Vi gick ur bilarna och en random kille som är utklädd till chainsaw massacre springer fram bakifrån med en motorsåg. GALET! Utan blad såklart men fyfan vad livrädd jag var. Efter besöket på spökhuset åkte vi till tacobell och åt sen vidare till wallmart innan vi begav oss hemmåt. Vi lyckades även bli stoppade av polisen haha, pga Ryan som körde inte hade bälte, så nu har jag varit med om det också.

Nu måste jag krypa ner i sängen för imorgon klockan nio rör vi (jag, alex och lesli) oss ner till MALL OF AMERICA! EXCITED! 21 grader ska det bli också, inte helt fel! Kramar

Kommentarer
Postat av: michelle

Va härligt det ser ut!:D älskar din nya header btw;) Men du jag kom på en sak! Vrider ni oxå tillbaka klockan sista helgen i oktober?:P<3

2010-10-22 @ 08:58:50
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent USA

mysigt det såg ut att rida där!

2010-10-22 @ 16:57:03
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0