pictures

Hellojsan.
Imorse var vi i kyrkan, första gången sen jag kom hit. Det var annorlunda, men helt okej. Jag tror inte på något så att sjunga "i love you jesus" kändes väl hmm.. konstigt. Igår var vi på basketboll reunion, det var för långt och jag var så trött. När vi kom hem hoppade vi ner i hot tuben och efter det låg vi och pratade i alex säng till tolv.

Planer för idag är att läsa, jag har ca 250 sidor att läsa ut tills imorgon, yaay. Blir nog även bio ikväll, myspys. Nu ska jag fortsätta med läsningen, kram. Lägger upp bilder från senaste veckan.













bild 1 - decade day, jag var hippie
bild 2 - spirit day
bild 3 - 6 - från i fredags när det var pep fest i skolan, fotbollsmatch och bonfire hos oss
bild 7&8 - basket tröjan
bild 9 - mina betyg

det är riktigt segt att ladda upp bilder, tror det har tagit mig 30 minuter nu.. har massvis med bilder jag skulle vilja lägga upp, får ta det när jag har mer tid. Här är några så länge

Kommentarer
Postat av: Jesperveronica

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-01-29 @ 20:42:00
URL: http://jesperveronica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0