like a feather on the ground



color day & neard/prep day, vad tycks? haha.. imorgon är det decade day och jag vet precis hur jag ska se ut! Längtar lite faktiskt för det är endå en stil jag känner mig hemma i. Knasigt men sant.

Idag var alla seniors på en mässa med skolan mellan 2nd och 5th hour, som gymnasiemässa fast med colleges. Det var kul att se och jag fick gång på gång när de frågade vad jag ville bli svara att jag var från sverige. Hur som helst, har bara två dagars helg denna vecka. Ska väl inte klaga med tanke på att vi är lediga från torsdag nästa vecka tills tisdagen veckan efter, för skönt! Här har vi ju inte höstlov/sportlov och hela faderullan så det ska bli grymt skönt. 

Går inte tiden fort? Om 18 dagar är det november, NOVEMBER. Tiden springer iväg, jag kom ju nyss hit? Snart har det gått hela två månader sen jag lämnade västerås, sverige, europa. Galet. Ett bevis på att vi måste leva livet fullt ut, så det är vad jag tänker göra från och med nu, bye alla tankar och bye all anpassning. Ni har ingen aning säkert, men det behövs inte. Godnatt

två bilder från mässan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0