frågetecken komma punkt mellanrum

Ligger här i min säng och ska snart sova. Shoppingen idag var sjukt kul, för er som inte vet så ÄLSKAR jag att shoppa. Bokstavligen. Det var även så varmt idag att jag vandrade runt i shorts och t-shirt hela dagen. Jag fick såklart med mig lite smått hem, bilder visas här under. Och vet ni vad, vi ska troligtvis till ett ställe som heter Valley Scare den 23e oktober, sjukt taggad! Klicka på länken så förstår ni varför.

Imorgon ska jag upp tidigt för att träna med volleyboll teamet, var ute och sprang en liten runda idag men jag känner att jag måste röra mer på mig eftersom jag redan gått upp i vikt.. inte bra! Ska gå och öppna fönstret nu innan jag dör av värmeslag och sedan försöka sova. Vädret håller i sig och även imorn blir det varmt, 22 grader!Kramar på er















väskan, tatueringarna, tröjan och hippie settet fyndade jag på second hand. Allt för 160 kr! Hur kan man sälja en väska för 28 kronor, en gåta.
Halsbandet och glasögonen gick på ca 110.

Nu måste jag sova, kramar!

Kommentarer
Postat av: lina

Hej vill du veta en hemlighet? Jag är "avundsjuk" på dig och allt kul du har framför dig!! och på värmen du har Men, jag unnar dig det av hela mitt hjärta. Njut, ungen min!!! Puss och kram Mamma

2010-10-11 @ 21:03:06
URL: http://linagustafssons.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vad fint halsband :( avis avis. puss saknade&älskade vän! <3

2010-10-11 @ 21:32:49
URL: http://s-andrakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0