Now i'm feeling so fly like a G6

Äntligen har vi 5 dagars helg! Proven idag gick bra, hoppas jag. Jag har flyttat mitt engelska prov tills på tisdag, då jag ska ha läst ut boken. Ibland är det rätt bra att kunna säga "jag behöver mer tid för jag förstår inte", boken är hur enkel som helst men jag är så sjukt seg på att läsa, och då menar jag inte lat jag tar bara tid på mig för det är sån jag är. Så "jag förstår inte-behöver mer tid" är bra att ha, i vissa tillfällen.

Och idag var första gången jag var riktigt jävla förbannad på min värdmamma. Min familj här är underbar verkligen, så det handlar inte om något sånt. Men att bo med människor och speciellt när det inte är ens riktigt föräldrar så man känner att man kan ryta till är påfrestande. Så det handlade iallafall om volleyboll. Jag kände en sak och hon en annan, och att inte kunna göra som man vill när man vill är så frustrerande. Hur som helst så är det löst nu!

Jag är så excited inför imorgon! Jennifer en tjej som är senior kommer och hämtar upp mig klockan 10:20 och då ska vi åka och rida i en park som heter Kathio. Det är hon, hennes styvmamma, hennes styvsyster och några av deras "hästkompisar" till dem. Har velat rida sen i början av sommaren så det ska bli så himla skönt och roligt!! På kvällen så åker jag och volleyboll tjejerna ner till St Cloud för att gå i ett spökhus, taggad!

Men nu ska jag sova, ska gå upp 8 imorgon bitti och springa. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så nyttigt i att träna sig på att hålla tillbaka sina direkta känslor och mötas i en konstruktiv diskussion om man har olika åsikt. Ett steg på väg ut i vuxenlivet.Det verkar som om ni löste situationen. Bra. Puss och kram Mamma

2010-10-21 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0