hot tottie

snabb updatering om helgen:
fredags: volleyboll borta match i nevis, förlorade.

lördags: jag, brittany, kiera, kierra och alex åkte till ett haunted house och ett haunted maize field. Det var mycket roligt. Efter det åkte vi till Brainerd och gick på paranormal activity 2. Vi var busiga. Åldersgräns för att se skräckfilmer är 17 och bara jag och kierra är 17 så vi köpte väl biljetter till en annan film och smög oss in på paranormal ändå. busigt. Efter åkte vi hem till kiera och sov.


idag: vaknade upp av att jag frös ihjäl klockan 9, klockan kvart i elva skjutase kieras syster hem mig och alex. Idag ska det färgas hår (alex hår), målas naglar, lockas hår och tagga inför ikväll! Party hos Heather och jag är på topp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0