homecoming dance

Hejsan hoppsan.
Sjukt rolig dag med volleyboll hemmamatch som vi vann och efteråt spelade alla elever volleyboll utan regler, jungleball. Seniors vann, grymt! Kom hem tio på kvällen så är rätt så trött med tanke på att jag gick upp 6 imorse. Imorgon är det spirit day med spel i skolan hela eftermiddagen, fotboll hemmamatch, homecoming dance och efter det bonfire och sleepover här. Lördag morgon ska vi vara på skolan 10 för inspelning av musikvideo till vår basketsäsong, så vi får se hur pigg man är efter att ha haft sleepover med ca 15 tjejer. Kan inte vänta tills jag får se basketboll tröjorna, tror dom kommer bli grymt snygga!

Nu ska jag sova om jag ska orka med morgon dagen
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0