det här är min tid

såhär kul kan man ha på hälsa lektionen.. haha

Idag vart det plugget som vanligt då, roligt men trött. Vi har haft storm idag, det blåste nyss så jag kände hur huset skakade.. Och imorgon ska det tydligen snöa? Vart kom det ifrån haha? Vi som hade 21 grader i fredags.. skumt. Sitter och lyssnar på håkans nya cd nu, är den inte underbar?

Saknar svensk sommar när jag hör håkan. Anyways, jag har inget speciellt att berätta om för tillfället. Återkommer.

ps. Zac han ni vet som säger "Hello my son" varje dag till mig? Haha idag när vi hade american history så har vi alltid en quiz i början av lektionen från dagens tidning. Och idag skulle man para ihop staden med filmkaraktären. Tex. Batman och så vilken stad. Och så sa Mr. Barse Spiderman, Och då säger någon New York samtidigt som Zac säger "No Manhattan". Och Barse svarar: "Zac, Manhattan is a part of New York".. Zac: "oh, it is? I didn't know that".. Haha lite roligt, han trodde även att Afrika var ett land. Då kunde jag inte låta bli att skratta!

ps 2. jag saknar er mamma, pappa, lillebrorsan och nalla! Hoppas ni har det bäst, jag älskar er mest av allt. Vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0