Coronation

Hello my son.
Haha det finns en kille i min skola vid namnet Zac som alltid kommer till mitt skåp och säger "hello my son, how are you today?". Haha galet. Iallafall idag har jag varit på ett tada möte, vi var fem stycken bara eftersom resten hade andra saker och inte kunde komma. Men det var intressant endå. Vi hade även coronation idag klockan sju, det är då man utser prins och prinsessa i varje årsklass. I sophomores vann min värdsyster!

Imorgon är det color day, så då åker alla svarta kläder på. Jag är så tacksam över att seniors fick svart som färg, fyfan om vi hade fått rosa som färg.. Efter skolan bär det av till Isle som uttalas "ajl" för volleyboll match, ser fram emot det! Nu ska jag och min värdsyrra kolla på OC och jag ska plugga lite. Kramar


















bild 1 - alex, mia och stephanie
bild 2 - skolan
bild 3 - alex, jaise och mia
bild 4 - alex och caleb
bild 5 - jaise och alex
bild 6 - alla nominerade
bild 7 - kierra och alex
bild 8 & 9 - alex och mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0