it's over

Okej så idag var det thanksgiving. När vi hade kommit fram och skulle börja ta mat så fick min värdmamma ett samtal. Det var Amy (en av mina värdsystrar som har flyttat ut) hon ringde och berättade att zac's (en kille i min skola) syster dog idag. Hon har haft leukemi i fyra år och hennes kropp orkade inte mer, så hon dog idag 23 år gammal. Eftersom alla kände henne bra vart stämningen väldigt dyster..
Jag kan iallafall tala om för er att maten var jättegod trots omständigheterna. Jag tog några bilder idag iallafall som jag tänkte slänga upp här. För övrigt har dagen varit fin! Men mina tankar går till zac och hans familj idag. Vila i frid!


pappa david och syrran alex
herkules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0