they say have faith in her

hellojsan.
Skolan rullar på som vanligt, imorgon väntar ett american history test med mr. barse.. Inte det roligaste kan jag tala om. Imorgon ska det även vara snöstorm, så om det inte är för kallt efter att jag och alex slutat träningen imorgon kväll ska vi ut och leka i snön! Excited! På torsdag innan vi åker iväg för att fira thanksgiving ska jag om jag har tid lägga upp videobloggen som är några veckor försenad. Nu måste jag sova om jag ska orka med morgon dagen. Är så glad att jag inte har mr. barse som coach i basket.. Hua! Han är killarnas coach och dom har träning varje skoldag 6:45 innan skolan börjar och 4:30-6:30 efter skolan slutat. Tack tack tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0