standing where you left me

Tja nu var det ett tag sen. Jag vet att jag hade lovat ett videoinlägg men jag har liksom ingen tid, jag lägger upp det såfort jag får tid över. Pratade precis med mamma i telefonen och det var så skönt att höra hennes röst. Här har det hänt så himla mycket saker! Och det gör det några dagar framöver så det blir dåligt med uppdatering. Jag har så mycket jag vill berätta men klockan är tjugo i elva här och jag måste plugga för jag har prov imorgon i ekonomi - aktier. För att sammanfatta i några ord, basket, gym, musikal, dinner theatre, skolan, droghundar, code red drill och linkin park. Jag berättar mer när jag har tid kära läsare, kramar!

Tre bilder från ikväll. Berättar mer när jag har tid, ni kan klura lite så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0