magsjukan

det blev helt ändrade planer idag.. Vaknade upp imorse 7:30 av att det gör jätteont i min mage. Efter två timmar spyr jag och då var det bara att välkomna magsjukan.. Låg i sängen i över 16 timmar innan jag kände att jag kunde röra på mig för att gå ner att ta ett bad. När jag var redo igen att gå upp spydde jag.. Jag blir jättesvag när jag är sjuk och orkar inte stå upp.. Så idag har jag levt på lite 7up och vatten. Jag hatar när man är sjuk och har ont i hela kroppen, det är en av de värsta sakerna jag vet.. Så det blir dålig uppdatering här nu tills jag är frisk för jag är helt orkeslös. Godnatt

Kommentarer
Postat av: lina

Älskling, tråkig läsning. Krya på dig!!! Tusen pussar och kramar Mamma

2010-11-29 @ 18:38:32
URL: http://linagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0