a workout

en gammal bild.
Idag körde jag, Mia och Al en workout efter skolan i gymmet. Jag satte även en 3-poängare, grymt jö. Imorgon har jag mitt föredrag om Sweden, whoop. Ser fram emot det fast samtidigt inte, jag tycker inte om att ha allas blickar på mig. Efter skolan ska jag hem ett tag och ta det easy sen runt åtta tiden ska jag och Rachel gå på saw 3d, om den visas på bion vid oss, man får väl hoppas.
Jag kände verkligen att jag var i oform idag, hur ska basket säsongen starta? Herregudars vet ni när vi har träningar måndagar? 7:30. Det är inte att leka med. Och vi ska spela ca 67 matcher denna säsong räknade jag ut, nu ska jag krypa ner under täcket. Godnatt alla svennebananer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0