watching you is the only drug i need.

Klockan är mitt i natten och jag ska om ca fem minuter krypa ner under täcket och sova. Ska upp klockan sju imorgonbitti för att ta tåget vid nio till storstaden. Det blir engelska test i 90 minuter och informationsmöte i fyra timmar, hua. Ska försöka hinna med lite shopping när jag och mamma har lunch. Vi får se om jag hinner med att blogga imorgonbitti annars dyker det upp några inlägg framåt kvällen när jag är hemma igen!

Sov gott, och roligt att några nya filurer har hittat hit, det känns kul. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Boolamathilda

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-08-01 @ 10:23:11
URL: http://boolamathilda.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0