pressure

Godmorgon!
Igår var jag så jäkla trött att det inte skrevs en enda rad här. Idag är det ju fredag och tre saker står på schemat. Måste ta spruta nummer två mot Hepatit A&B, sedan ska jag ta mig till frisören för att se vad de kan göra åt mitt gräsliga hår. Sist men inte minst plugga, jag har så sjukt mycket som måste hinnas med innan sommaren kommer. Usch jag vill inte vara mig just nu. Jag skulle behöva plugga non stop hela helgen men såklart står annat ivägen.

Ska till stockholm på lördag för lite shopping först innan jag ska göra ett engelska test. Testet är inför USA och tar 90 minuter sedan ska jag på informationsmöte i x-antal timmar.

Nu ska jag försöka väcka min otroligt morgontrötta pojkvän och göra frukost!


Kommentarer
Postat av: minnie

Hej! Såg att du hade kommenterat på Tyras blogg. Jag undrar vad du tycker om Kissies framträdande på Bella & Tyra show? Vad tycker du om hennes sätta tt kränka och hänga ut människor? Din åsikt skulle betyda jättemycket för mig så jag försöker göra en artikel om nättmobbing.

Tack så mycket

Postat av: JL - ♥

sv; i vansbro :D

2010-05-14 @ 22:10:54
URL: http://jesseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0