onödig fakta i min hjärna

..ibland funderar jag på om lärare är allmänt sega med flit eller om de faktiskt är så att de inte tänker på vad de säger och bestämmer. Här har jag ägnat min söndags och måndagseftermiddag åt att plugga svenska - satsdelar. Och så får jag ett sms nu 22:57 dagen innan provet, där det står att nej vi har samhäll imorgonbitti istället för svenska för min svenska lärare ska nämligen åka till Tyskland.

Jag har vetat om att han ska åka till Tyskland men jag pratade med honom i torsdags och vi bestämde att jag skulle göra provet imorgon, tisdag. Då antog jag också att han skulle vara där när vi har lektionstid så jag kan göra mitt förbaskade prov. Men nej, såklart inte. åhå sånt här gör mig arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0