my brain is full of unnecessary information

Det är svårt att uppdatera när det händer 711 saker samtidigt.

Idag tog jag spruta nr2 hepatit A+B, och jäklar vad dom sprutorna gör ont alltså! Ska ni ta dem så kan ni vänta er ordentlig smärta. Nu efteråt är man bara lite öm i armen men när dom sticker in sprutan i armen och pumpar in 0,5 ml mer vätska än vad det är i vanliga sprutor är det inte skönt. Jag är inte rädd när det gäller sprutor men den här sprutan är inte skön alltså. Det stora minuset är att jag har två sprutor kvar, det bådar inte gott.. Men nu ska jag inte skrämma upp er som ska ta den någon gång allt för mycket haha!

Anyways, det blir dålig uppdatering här och så kommer det se ut nån vecka framåt. Den här veckan har jag två prov och en redovisning. Nästa vecka har jag hela 5 prov. 5 PROV kan ni förstå? Hur f*n ska jag få in all info i mitt lilla huvud? Förstår redan nu att det här kommer ju aldrig gå. Speciellt inte eftersom nästa vecka bjuder på spanska nationella, svenska satsdelar och EU-prov. GREAT! Känner mig sönderstressad och har världens press på mig att göra bra ifrån mig på samhällsproven och svenskaprovet. Spanskan vill jag inte ens prata om, jag vet redan nu vad jag kommer få se på det vita betygspappret den där sommardagen när alla antingen kommer whine om hur det kan ha fått just det betyget i det ämnet eller hur jäkla bra betyg dom har. Usch vill inte ens tänka mer.. Nu ska jag återgå till historiaplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0