awesome

Ojoj nu kom uppdateringen.. Ska berätta lite om min dag.
Jag och mamma tog tåget kvart över nio till stockholm. När vi kom fram tog vi direkt tunnelbanan till karlaplan och gick runt en stund innan vi hittade gymnasiumet vi skulle till. Jag var inte alls nervös innan vi gick in i skolan men sen när vi kom upp till aulan förvandlades den bra känslan till en stor klump i magen. Gud va nervös jag vart, för ingenting nu i efterhand.

SLEP testet som jag gjorde gick hur bra som helst dock hann jag inte klart de två sista frågorna men det gjorde inget. Mellan halv ett och halvtvå strosade jag och mamma runt i en galleria och åt på donken. När vi kom tillbaka igen var det dags för informationsmöte från halv två till tio över fem. Det var faktiskt jätteroligt att få veta hur allt kommer gå till, avresan - hemresan. Regler, vad som händer om man bryter dem, hur det går till i skolan osv! Det ska bli så himla roligt!


Efter mötet hade jag och mamma nån timma på oss att kika runt i olika butiker. Det blev inget köp men vi ska dit snart igen så jag sparar lite på pengarna tills dess. Vore jättekul om någon av er som läser min blogg och också ska åka till något land som utbytesstudent hade lust och lämna en kommentar! Finns verkligen tusen saker som man vill dela med sig av.


Snart kommer L&M hit, så vi hörs mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: felicia

Jaha där ser man ;) har du gjort något delstats/regionsval förresten? :)

2010-05-16 @ 19:59:35
URL: http://feliciabs.blogg.se/
Postat av: felicia

Okej ;) nej, det gjorde jag inte!

2010-05-16 @ 20:11:52
URL: http://feliciabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0