sorg, tankar en egen bubbla

imorgon är en dag jag aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle få vara med om i så tidig ålder. Om någon hade sagt till mig för ett år sen att jag skulle gått på begravning för en av mina vänner skulle jag svarat något i stil med, " haha säkert".

Det finns så många känslor inombords som inte går att förklara. Varför, hur kunde det hända. Jag trodde aldrig att något sånt här skulle hända just dig, det trodde ingen. Du var den som kunde försvinna ibland men alltid dök upp igen, men inte den här gången.

Imorgon kommer jag nog förstå mer, men ändå inte. Det är svårt det här och jag behöver bara någonstans att skriva av mig. Tanken dyker alltid upp i mitt huvud, vart är du nu? Jag har alltid grubblat över döden, vem har inte det? Men det känns som om något gick upp för mig den där dagen. Jag är inte säker på vad..


det är hemskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0