got my mind set on you

nu är jag tillbaks för att stanna några veckor innan jag försvinner i nästan ett helt år. Bloggen är väl vad jag har prioriterat minst den här sommaren eftersom ja vill hinna med så mycket annat.

Hur som helst kan jag tala om att jag haft två sköna veckor på gotland i min sommarstuga tillsammans med pojkvännen. Bilder slänger jag in när de kommit upp på datorn. Ryssvärmen som lovades förvandlades till regnoväder och nu sitter man här hemma och för första dagen sen jag kom hem (dvs i förrgår) regnar det inte. Dock är himmlen ändå sådär otrevligt grå.

Ska strax hoppa in i duschen och sen ska jag nog ta mig ner på stan. Ikväll blir det partey partey.
tjingaling


Kommentarer
Postat av: freja

känns ju inte helt okej om man sitter och spanar in 60+ are dirr :p

2010-07-30 @ 21:42:31
URL: http://fffrejaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0