You never know how strong you are, until being strong is the only choice you have.

Nej jag känner att det här funkar inte. Jag tillåter fan inte mig själv att gå runt och va deppig, det är inte okej lina. Så jag har nu bestämt mig för att skjuta undan allt som gör mig ledsen och ta fram allt som gör mig glad! Det är så tråkigt att vara ledsen, och dessutom sånt slöseri på engergi. Och förresten så har jag ju förmågan att bestämma själv så nu är det slut på sura miner! Idag hade vi borta match i Pierz, en liten stad ca 30 minuter här ifrån. Där bor även Erin, en av mina fyra värdsyrror. Vi förlorade och jag fick inte ens spela en minut, men egentligen gör det inte så mycket. Imorgon är sista skoldagen för tordagen tänker jag nog skippa pga att det bara är fyra lektioner och vi har ingenting att göra.

Förresten idag i skolan hade dom något nordiskt tema 7th hour. Det var en kvinna och en man som hade rest runt lite i europa och spelat musik. Så dom bjöd på riktigt svensk musik med dragspel och gitarr och hon sjöng så fint så. Hennes svenska lät faktiskt riktigt bra! Dom var även klädda i folkdräkter och konstigt nog fick den där musiken mig att känna mig hemma haha! Den påminde om midsommar.
Nu ska jag göra min current event läxa i american studies och sen sova. Längtar till jullovet!!! Har så mycket roligt inplanerat! Godnatt

Skolan bjöd även på två böcker idag, helt gratis. Så tackar tackar, hoppas dom är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0