vikt överraskning

klockan är ett på natten och jag kan inte sova.. kan bero på min nap som jag tog mellan halv tre och sex. Har suttit och tittat igenom lite av mina bilder på facebook. Gud vad jag har lagt på mig!! Nu snackar vi inte om ett - tre kilo, jag måste helt seriöst ha gått upp minst åtta kilo. Vågar inte väga mig, så illa är det. Usch, jag brukar egentligen inte bry mig så mycket men nu är det riktigt illa.. Jag måste göra nånting åt det här. Det syns överallt på min kropp att den har lagt på sig för mycket fett. Usch jag får ångest av att ens se det. Helst av allt skulle jag bara vilja springa tills jag inte kan andas och ta en 30 minutare i gymmet imorgon efter basketen men så var jag ju tvungen att få en förkylning så halsen gör svinont. Och jag vågar inte riskera att över träna när jag är förkyld, så hård träningen får helt enkelt vänta.. skit också. Ska försöka börja med något hälsosam diet eller vad man ska kalla det också.

Om det är något jag ska klara av så är det att gå ner i vikt tills det är dags att åka tillbaka till sverige igen till och med gå ner något extra kilo. Jag vägrar må såhär mer nu! Dumma mat.

Kommentarer
Postat av: lina

Hej älsklingen, desto mer att tycka om!! Men, det är rätt tänkt. Dra inte iväg alltför mycket viktmässigt, det blir så jobbigt att bli av med.Alla som åker till USA brukar gå upp i vikt. Råd: Ät vettigt, lagom mycket och rör på dig så kommer allt att lösa sig. Tusen pussar och kramar Mammma

2010-12-31 @ 11:35:35
URL: http://linagustafssons.blogg.se/
Postat av: granholmen

du klarar de lätt som en plätt vännen och du är fin som du är

big love

2010-12-31 @ 13:26:31
Postat av: lina

Hej, ålsklng hoppas att ditt halsonda går över och att du slipper fira in det nya året sjuk. Gott Nytt år Önskar vi dig hela familjen Tuden pussar och Kramar och ett gott slut på detta år!!!!

2010-12-31 @ 15:18:25
URL: http://linagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0