svensk helg!

Bilder från igår. Det blev en hel helg med svennen jossan från göteborg! Skridskor, filmer, jacuzzi och god mat hos mig. Ni ska få se några fina videoklipp från när vi åkte skridskor lite senare. Haha den här helgen har vart ett bevis på hur van jag är med engelskan. Jag säger nått på engelska, sen kommer jag på mig själv att jag faktiskt kan prata svenska. Det är även svårt att få allting i korrekta meningar ibland och att komma ihåg vissa ord. Det blir svengelska ibland! Som jossan sa igår tillexempel nedsatt istället för utssläppt, (bara för man säger uppsatt). Nej nu ska vi väl äta frukost eller något, KRAM.

Kommentarer
Postat av: lina

Vilka härliga vinterbilder, ni ser ut att ha kul!! Puss & Kram Mamma

2010-12-20 @ 09:10:22
URL: http://linagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0