School

Hej på er!
Just nu har jag studdyhall, det är då man gör sina läxor på lektions tid. Jag är nästan klar med mitt engelska projekt, det känns för skönt! Idag händer det väl inget speciellt skulle jag tro, vi ska ta basket bilder efter skolan men annars är nog allt som vanligt. Dom ropade ut i högtalarna idag att vi har ugly sweater day tomorrow, så jag kanske går till skolan ändå, man vill ju inte missa när alla har på sig sin fulaste tröja! Och jag har faktiskt lust att ha på mig någon ful tröja jag med.

Till något annat, min nästa lektion är ekonomi. Just nu håller vi på och pratar om kredit kort. Vi gjorde en uppgift här om dagen som handlade om folk som stjäl kredit korts nummer genom bankomater. Riktigt skrämmande faktiskt, jag hade ingen aning om det här tidigare. Läs artikeln får ni se! http://kstp.com/news/stories/S1887045.shtml?cat=1 Nu ringde klockan också så nu börjar nästa lektion om fyra min! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0