moments

Tredje dagen med julfirande och jag är helt slut! Måste säga att jag har haft en riktigt riktigt fin och bra jul. Jag har inte längtat hem över huvudtaget och jag är obeskrivligt glad! Jag har fått massvis med fina julklappar både igår och idag, och nu väntar en hel vecka med massa roligheter! Orkar inte skriva mer nu, ska uppdatera er lite mer med bilder och så imorgon men sen låter jag bloggen vila ett tag. Om det blir några dagar, en vecka, en månad får vi se. Kanske uppdaterar er då och då. Men jag har helt enkelt för mycket roligt som pågår just nu! Puss

Kommentarer
Postat av: lina

Hej Älskling, låter toppen, njut av det du får vara med om. Tusen pussaroch kramar Mamma

2010-12-27 @ 13:06:13
URL: http://linagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0