last year

Här är en liten liten sammanfattning på vad jag gjorde förra året under nov-dec.
Älskar den speciella känslan man får när man blickar tillbaka och kommer på
saker man hade glömt bort. Låten är väldigt speciell, för när jag hör den tänker jag
bara tillbaka på just den här tidsperioden. Måste säga att den var väldigt bra.
Jag färgade håret vinrött..

min dåvarande vän anna fyllde 17 och hade en halloween fest hemma hos sig. Den kvällen
var awesome och slutade med att jag och världens skönaste gäng åkte på en annan halloween
fest på ett ställe som kallas malmabanan.



Jag och Elin tog en sväng (många svängar) på stan och jag fastnade, bokstavligen i en sko en dag haha. Dragkedjan fastnade och vi fick lov att ta hjälp av personalen. Vi avslutade den dagen med en fika på espresso house och elin var ivrig att öppna sitt nya paket hon hade köpt på the body shop!



..Åkte på fester ute hos politi i kolbäck! Lärde känna massvis med nytt folk,
bland annat en kille vi kallade för emo pojken.

gick på stan allt för ofta och shoppade..


Jag och bettan umgicks väldigt mycket, saknar det en hel del!


..använde jeans med hög midja väldigt mycket


Vi hade en vit och fin jul, och jag fick jättefina julklappar! Senare på kvällen gick jag över till mathilda och vi kollade på grisen babe sent in på natten.

jag och lucas började umgås, och blev tillsammans den 27e december.


Nyårsafton förra året! Det var jag, elin och bettan som startade kvällen tillsammans
med att fixa i ordning oss och äta tacos. Senare droppade chrille och lucas in och ännu
senare kom det en massa annat folk. Vid halv tolv sprang alla till bussen för att hinna
ner till stan till tolvslaget. Träffade på en drös med människor nere på torget men efter det
bestämde jag och lucas oss för att ta bussen hem till honom. Vi köpte chips på macken och myste
resten av den kvällen. Och första dagen på det nya året var underbar!

Nu ska jag hoppa ner i sängen för imorgon blir det skolan trots allt.
Ska ta med mig kameran så ni får se alla fula tröjor, haha! Godnatt och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0