hm?

till er vänner där hemma. Jag saknar er något enormt.. verkligen, jättemycket. Önskar jag kunde åka hem över en helg och träffa er. Någonting jag verkligen har lärt mig här borta är hur mycket ni betyder, hur fina ni är. Ibland funderar jag över varför i helvete jag gjorde det här. liksom lämna sverige, älskade sverige där allt är underbart och sticka till ett nytt land, till en okänd familj man aldrig pratat i verkligheten med, aldrig ens hört rösterna på, börja på en skola där man inte känner en enda människa, och dessutom göra allt på engelska. Konfrontera vartenda problem på engelska och leva ett totalt annat liv .Varför det är ju galet? Jag vet inte varför. Ingen förutom de som är utbytesstudenter kommer någonsin att förstå hur det känns och vad man går igenom. Allting är inte bara negativt såklart, men ibland känns allt bara så knäppt. Liksom jag lämnade lilla västerås där jag hade allt för att åka till onamia. befolkning: 850 invånare, en pizzeria som är öppen på sommaren och där jag kände ingen.

Kommentarer
Postat av: lina

Älskade barn. Du valde ett livsäventyr och jag är så stolt över dig!!.Du får mänger av livserfarenhet av dina nya utmaningar och erfarenheter. Du får uppleva massor med nya saker, platser och människor.Du växer som människa något enormt och kommer att kunna bära med dig dina erfarenheter hela livet.Du är bäst!!!. Tusen Pussar & Kramar Mamma

2010-12-20 @ 09:16:27
URL: http://linagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0