goodbye 2010 thanks for the memories.

Jag vet inte hur jag ska sammanfatta mitt 2010. Det var nog både bra och dåligt. Jag förlorade vänner, lärde känna nya vänner, hade en pojkvän, flyttade till ett nytt land och en massa annat. Men jag har aldrig haft ett år som jag kunnat sagt det där året, det var bäst! Så nu tänkte jag göra 2011 till det året, världens bästa år helt enkelt! Just nu är klockan tio i tolv hemma i sverige och om 10 minuter firar alla det nya året med de som de älskar. Själv känns det väldigt jobbigt att inte ha mina vänner här. Jag har ju mina amerikanska vänner men det är inte samma sak, jag hade mycket hellre vart hemma i iskalla sverige just nu! Men det är bara att le och hoppas på det bästa, är det något jag har lärt mig på senaste tiden så är det att blicka framåt och tänka positivt.

Gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: lina

Good thinking!!!! Gott nytt år älskling!! Kram ifrån familjen hemma i Sverige. Älskar dig!!!

2011-01-01 @ 00:34:42
URL: http://linagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0