God jul & gott nytt år

Åhh vilken härlig jul! Jag har världens bästa familjer!!! Det enda minuset var att Erins (värdsyster) son Nolan som bara är några månader var tvungen att åka ner till barnsjukhuset i minneapolis för han var sjuk. Så min värdmamma och Erin åkte ner dit igår och blev kvar där över natten, det visade sig att han hade något virus så han måste stanna där några dagar, så Erin kommer inte fira jul med oss vilket är jättetråkigt!

Men iallafall, här firar man ju julen idag! Igår åt vi middag tillsammans (som inte alls var julmat haha!) jag, min familj här (ash, amy, alex, david, byron som är amys pojkvän) och värdmormor + värdmorfar. Vi öppnade bara några paket igår för vi vill vänta med resten tills lesli (värdmamma) kommer hem. Senare in på kvällen när värdmormor och värdmorfar hade åkt hem och min värdpappa gått och lagt sig satt vi andra och spelade spel sent in på natten. Riktigt mysig julafton och jag har fått världens bästa saker än så länge!! Tack tack tack!!!!

ash & alex
Julaftonsmaten! Krabb-ben haha.
Julklapp 1: från amy & hennes pojkvän
Julklapp 2: från min familj i sverige (+ tofflor som inte är med på bild)
Julklapp 3: från ash
Julklapp 4: jeans leggings från ash och liten väska med nivea saker från min riktiga syster
Julklapp 5: klocka från ash
Julklapp 6: röd klänning från familjen i sverige
Julklapp 7: handskar från morfar, parfym från alex, läppsyler & presentkort (100 $ = 700) på forever 21 av riktiga syster. LYCKLIG.
Åh jag har fått så himla fina saker alltså, jag är överlycklig. Allting är så himla perfekt nu! Idag blir det ännu mer paketöppning och om en timme åker vi och firar jul med släkten på min värdpappas sida. Imorn blir det med min värdmammas! GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0