all of the lights

Lite bilder från dagen. Åkte till Maple grove med min värdmamma (förort till minneapolis) till affären Nordstrom och kollade på rean. Hittade skorna som jag skrev om tidigare men det blev inget köp. Köpte dock lite smink, hårfärg och minuter till min mobil. Så äntligen är utväxten borta, vips. Förövrigt sov jag hos Kari från måndag - tisdag, tisdag kväll åkte vi till st cloud och gick på night storm. ( typ som disco för 15-19 åringar ) vi dansade satan. Den här kvällen spenderades med Jenn, vi åkte till DQ och åt glass, målade naglar och kollade på to save a life. Den filmen rekommenderas starkt! Imorgon har jag basket 8-10 sen ska jag göra något med rachel. Vi hörssss nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: michelle

Tack detsamma gumman!! Saknar dig jättemycket!<3 Men nu är det bara idag och imorgon kvar på det här året sen är du snart hemma igeen!:D<3

Coola naglar btw, älska den på ringfingret:)

2010-12-30 @ 08:49:29
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: lina

Hej älskling, det låter som om du har kul och att du har det bra. Spännande och ovant att se dig med fixade naglar! Sköt om dig Puss & kram Mamma



Ps. Du harinte tagit bort bild med spritflaskor, detmåste du göra. Ds

2010-12-30 @ 14:37:04
URL: http://linagustafssons.blogg.se/
Postat av: morfar

Hej Lina, håller pån att ställa in epost så jag kan skriva dig.Morfar

2010-12-30 @ 17:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0