NY

Gud nervositeten börjar smyga sig på nu, det är till och från. Läser några olika utbytesstudenters bloggar, en tjej är i NY nu. Fattar ni att jag kommer va där om typ två-tre veckor?! Det är galet. Jag ska flytta till USA, herregud jag tror inte jag har börjat förstå det förns nu.

Anyways var nere på stan med mamma en sväng idag och köpte lite kläder, bilder kommer! Nu ska jag tagga ner, min kropp är på helspänn.
update: läste att de som inte fått placering än åker tidigast den 24e augusti. Vilket är lite skönt att veta. Dock så ringde en från explorius mig för någon dag sen och sa att det var en familj som ville att jag skulle bo hos dem, men att det hade katt. ( och jag är allergisk. ) dock så förklarade jag att de funkar om jag inte gosar med katten. Så han skulle höra av sig när allting var klart, då skulle jag fixa mitt visum och sen skulle de sätta ett avresedatum. Undrar om det där med den 24e gäller mig eller inte, annoying...

Kommentarer
Postat av: Anneli

sv: det känns seeeegt, känns inte verkligt än, inte förrän jag har fått datum och familj

2010-08-13 @ 16:46:13
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli
Postat av: Edda

hej du :) jag har svarat på din kommentar i bloggen, och jag länkar dig nu jag :)

2010-08-13 @ 17:14:18
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0