i'd like to fall asleep with you

Godmorgon!
Har precis varit ute på en power walk med min lilla hund, det var riktigt skönt. Funderar på om jag ska dra ut och springa när jag endå är igång? Vi får se.

Det är ju bara en vecka kvar nu och jag ska hinna med att åka till sthlm, ner mot örebro, va med alla kompisar, träna och spendera tid med familjen. Oh gosh, hur ska jag hinna med allt? Nu ska jag iallafall börja packa så jag har lite avklarat, jobbigt eftersom det bara är 23 kilo som får följa med... vad ska jag välja bland alla mina tusentals kläder jag har? ångest.


Här har ni två bilder från när jag firade min pojkvän i lördags. Han fyller egentligen år den 31 men då åker ju jag så jag ordnade myspys hemma hos honom i lördags istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0