Sadness is beautiful, loneliness is tragical

Tjenixen. Sitter i pojkvännens datastol och fördriver tiden genom att klicka runt på olika bloggar. Tidigare så gick vi på stan och där blev det fynd. Både jag och lucas köpte oss ett par solbrillor. Vi ska snart krypa ner i sängen, eftersom morgondagen bjuder på nationellt prov i engelska..

Förresten, ni kanske märkt att jag har en kärlek för ringar. I min tidigare blogg nämnde jag det. Och just nu är det turkosa ringar som jag bara inte kan slita blicken ifrån. Jag är därför med i en tävling där man kan vinna en turkosa ring, lite fiffigt sådär. Vill du också vara med och tävla? Gå in här och ha chansen att vinna du med!
pojkvännens till vänster 139 :-
mina till höger 99 :-

Kommentarer
Postat av: * Em

Sv; :D Du har inte missat att du kan få biobiljetter på min blogg föresten? Här; http://emelojs.blogg.se/2010/april/vilken-kandis.html

2010-04-28 @ 14:21:36
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0